Det trodde jag inte

Förra veckan var jag i Singapore. Första gången:) superspännande. Hade sett fram emot att åka dit och jag förväntande mig, att det skulle vara som Shanghai..typ… Men det var inget som var sig likt. Möjligtvis att de pratar mandarin men annars så långt i från Shanghai .

Vi åkte med morgonplanet

På flygplatsen insåg jag att det var STOR skillnad jämfört med Shanghai. Klart att vi behövde fylla i vårt ”arrival card” men kön till att få lämna det var …noll….hur lugnt som helst. Ingen stress, ingen kö. Fin start på resan helt klart. Bagaget kom först av alla så tog vårt pick och pack och tog en taxi in till city. Smidigt.

SKF hade bokat in oss på Orchard Road Hotel vilket ligger alldeles i början av den stora shoppinggatan Orchard Road.

puss och kram E

Kommentera

