Bättre sent än aldrig

Idag bestämde jag mig för att starta upp mitt Instagram. Kanske det kan få mig att komma igång mer min fotografering . Försökte lägga upp en länk på bloggen till Instagram men fick till en bild i alla fall.  Ska nog läsa på lite hur det fungerar med att lägga till länkar men hört att det inte ska gå eller vara krångligt.

Hur som helst så  är mina första fotoutmaningar 2 stycken , en som handlar om vardagsbilder , 5 stycken till antal.

Den andra är fotoutmaningen i april : Där jag ska fota ett ord, en känsla eller upplevelse .

ska bli spännande att se hur det går. Kommer att lägga ut bilderna på instagram

 

puss och kram E

Kommentera

