Suck :(

Ibland inbillar jag mig att baka är väl inte så svårt. Hur svårt kan det vara, läsa recept och göra som det står. Jag kan villigt erkänna att jag är inte, kommer aldrig att tycka att baka är så väldans roligt. Blev tillfrågad för någon vecka sedan om jag ville vara med i en cookie exchange av Sandra, en amerikansk vänninna jag har här. Utmaningen var att baka 7 dussin kakor och sedan träffas och få lika många tillbaka. Olika lags kakor. Förra året sa jag nej men tänkte, okej i år ska jag vara med. Men usch vad jag ångrar mig nu. Baka är ju skitsvårt i Kina, litet kök och saker överallt. Sedan blir kakorna inte alls lika fina som på bilden.

chokladkakor

chokladkakor

Nej, jag ska aldrig baka kakor mer. Lovar det !

Glad tredje advent !

Tredje advent[12]

3e-advent

 

 

puss och kram E

Kommentera

