Luften är kass

Jag vet inte om det är bra eller dåligt med att vara upplyst. Här i Shanghai har nästan alla en ”app” som kollar och uppdaterar hur luften är olika städer i Kina.  Min app brukar skicka meddelanden om det är riktigt dålig luft.  Ibland känner jag att det sticker i halsen när man andas eller ser att det är dis över staden. Dis är det ofta, behöver inte alltid vara dålig luft men oftast är det så

Hittade en site på nätet där de hade live bilder, hur det ser ut just då :

idag1

Solen skiner och jag vill gärna gå ut men jag får se hur jag gör.

love E

Kommentera

